Eskişehir Turu Günübirlik

• Belirnelen saatte ve belirnelen yerde buluşuyoruz ve Eskişehir tur gezisine başlıyoruz. Ardından şehir merkezine yöneliyoruz.
  • Saat 10:30'da Köprübaşı'nda kısa bir yürüyüş ile gezinti yapıyor ve devamında.
  • Saat 11 :OO'de Büyükşehir Belediyesi tarafından Sazova mevkiine yapılan' Bilim Kültür ve Sanat Parkı"nı ve içersindeki gölde bulunan Kristof Kolomb'un Amerika kıtasını keşfettiği zaman kullandığı Santa Maria isimli geminin bir örneğini geziyoruz parkın devamını gezdikten sonra Etinin destekleri ile büyükşehir belediyesinin yapmış oldugu Eti akvaryumda geziyoruz.
  • Saat 12:00'de turumuza Eskişehir'in güneyinde yer alan Odunpazarı semtinde aslına uygun Büyükşehir Belediyesi tarafından yeniden yapılan "Yeni Odunpazarı Evleri" mevkiilerınden başlıyoruz. ilk olarak üç evin birleşiminden meydana getirilen Türkiye'nin ilk cam sanatları müzesi, "Çadaş Cam Sanatları Müzesi" ile devam ediyoruz. Müzede alacağımız bilgi sonrası galerilerde sergilenen can sanatı ürünlerini geziyoruz.
  • Saat 13:00'de öğle yemeğimizi Eskişehir nüfusunun çoğunluğunu oluştura 1 Kırım tatarlarının özel yemeği ve Eskişehir'in de yöresel yemeği olarak bilinen "Sorpa, çibörek, salata, tatlı ve ayran" dan oluşan menü şeklinde "Çibörek Evi Restoranı"nda alıyoruz.
  • Saat 14:00'de Osmanlının son dönemlerinde Eskişehir'de ilk yerleşim bölgesi olan ve hala ikamet edilen, Odunpazarı Belediyesinin dış restorasyon çalışmaları sonucu şehre ayrı bir güzellik katan "Eski Odunpazarı Evleri" semtine çıkarak sokaklarında yürüyüş yapıyoruz.
  • Saat 14:30'da dünyanın birkaç bölgesi harici Türkiye'de ağırlıklı olarak sadece Eskişehir'in çevre kırsal yerleşim bölgelerinden elde edilebilen ve işlenmesi ile Eskişehir'in önde gelen el sanatlarını oluşturan Lületaşı Atölyeleri ve satış dükkanlarının bulunduğu otantik "Atlıhan Çarşısı" ında gezinti, lületaşı ve gümüş el işleri hatıra alış-verişi için serbest zaman veriyoruz. Saat 15:00'de tur aracımız ile Atlıhan Çarşısından ayrılıyoruz.
  • Saat 15:30'da Büyükşehir Belediyesi tarafından şehrimize kazandırılan ve Avrupanın en büyük parkları arasında sayılan ve içersinde kafeteryası, sergi alanları, gölü, yürüyüş alanları, açık - kapalı yüzme havuzları ve 350 mtlik kum plajı da bulunan "Kentpark" i geziyoruz.
  • Saat 16:30'da Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan "Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sanat Merkezi Opera ve Konser Salonu" na giriyoruz. Burada alacağımız bilgiler sonrası grup halinde salonları ve fuayeyi geziyoruz.
  • Saat 17:00'de Otogar ana durağından Estram'a binerek şehrin gezemediğimiz bölümlerinden de geçerek yaklaşık 15 dakikalık bir "Tramvay Turu" yapıyor ve ismet inönü durağında inerek Doktorlar Caddesi ile Porsuk Çayı Bulvarında yürüyüş ve alış-veriş için serbest zaman veriyoruz.
  • Saat 18:00'de Doktorlar caddesi sonunda "Kanatlı AVM" önünde buluşup tur aracımıza biniyoruz.
  • Saat 18:15'de kısa bir mesafede bulunan ve bir dönemler yaş sebze· meyve hali olarak kullanılan ve restorasyonunda ağırlıklı olarak taş, ferforje ve ahşap kullanılarak şehrin en, güzel mekanlarından biri haline gelen "Haller Gençlik Merkezi"ni geziyor ve burada 1927 yılından bu yana Eskişehir'in hafif bir ağız tadı olan "su muhallebisin ikramını alıyoruz.
  • Saat 18:50'da Haller'den ayrılıyor ve bir dahaki turlarımızda görüşmek dilegi ile ayrılıyoruz .